Openingstijden en havengeld

Passanten zijn in de periode 1 april tm 30 oktober van harte welkom voor een bezoek aan onze haven.
De kopsteigers worden altijd vrijgehouden voor passanten, maar ook leden die met hun schip elders verblijven, stellen hun box graag ter beschikking aan de vereniging voor de ontvangst van passanten.
Ook indien u als passant meerdere nachten in onze haven wilt verblijven is dat mogelijk. Wat er precies mogelijk is, dient u met de dienstdoende havenmeester te bespreken en zal afhankelijk zijn van de beschikbaarheid.

Passanten mogen maximaal 2 weken in onze haven verblijven. Indien u langer wilt blijven, dient u in contact te treden met het bestuur. De contactgegevens vindt u aan de onderzijde van deze pagina.

Het tarief voor passanten is als volgt:

Scheepslengte x € 1,25

Voor langer verblijf in de haven worden er geen kortingen verleend.

Op doordeweekse dagen is er gedurende de dag geen havenmeester beschikbaar, pas in de vroege avond doet een havenmeester de ronde. U kunt uw boot aan de kopsteiger afmeren. Indien u de voorkeur geeft aan een box, kunt u in het vitrinekastje tegenover de toiletten/douche kijken of er voor de betreffende nacht een box beschikbaar is.

Voor wat betreft de betaling van het havengeld heeft het de voorkeur dat u via een bankoverschrijving rechtstreeks betaalt op de bankrekening van WSV de Zuiderzee. Het rekeningnummer NL16INGB0000512086 t.n.v. De Zuiderzee. Graag in uw overschrijving vermelden de naam en de lengte van uw schip, alsmede de datum van aankomst. Indien u liever contant betaalt, kan dat ook, u dient zich dan te wenden tot de dienstdoende havenmeester. Wij verzoeken u dan wel zoveel mogelijk gepast te betalen.

In de weekenden van bovengenoemde periode verzorgen de leden van 08:30 tot 22:00 de invulling van de functie van havenmeester. Zij zullen u ontvangen, en zo nodig een ligplaats aanwijzen.

Wij wensen u een prettig verblijf in onze haven en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.