Faciliteiten op de haven van WSV de Zuiderzee

De vereniging heeft gekozen voor een aantal basis voorzieningen die door de leden en passanten gebruikt kunnen worden.

Op de steigers vindt u watertappunten met en zonder slangen, alsmede aansluitingen voor walstroom (6 ampere). De steigers zijn gedurende de avonduren verlicht.

Als sanitaire voorzieningen is er een dames- en een herentoilet voorhanden en een doucheruimte. De toiletten zijn vrij te gebruiken, de douche geeft warm water nadat een 50 eurocent munt in de automaat gedeponeerd is.

Op de Noorder-IJdijk heeft de vereniging een container waar passanten huishoudelijk vuil kunnen storten. Op haven is Wifi voorhanden, maar het bestuur geeft geen garantie over de ontvangst. Voor het gebruik van Wifi zijn passanten geen kosten verschuldigd. Het downloaden van grote bestanden, zoals films, is verboden.